Хэрэглэгч нь KoK.mn- ийн бүртгэлийн хуудсанд өөрийн тухай үнэн зөв мэдээллийг оруулж өгөх үүрэгтэй. Хэрэглэгчийн оруулсан хувийн мэдээлэл шаардлага хангахгүй худал мэдээлэл байвал тухайн хэрэглэгчийн мэдээллийг KoK.mn устгах эрхтэй. Сайтад бүртгэлтэй болсноор : - Сайтаас файл татах онлайн данс нээх боломжтой болно. - Файл байршуулан борлуулах боломжтой болно. Файл байршуулах : Хэрэглэгч нь : өөрийн бүтээсэн файлаа сайтад нийтэлж бусдад борлуулах эрхтэй. Өөрийн байршуулсан файлтай холбоотой бүхий л хариуцлагыг хүлээнэ. Орлого хуваарилах : Тухайн файлын нэг таталтнаас үнийн дүнгийн 20%-ийг дансандаа хуримтлуулна. Хуримтлуулсан мөнгөн дүн 5000 – дээш болсон тохиолдолд сайтад хүсэлт гаргаснаар мөнгөө бэлнээр авах боломжтой болно. Файлын таталтыг хянах хяналтын хэсгээс өөрийн файлын таталттай холбоотой мэдээллийг харах боломжтой. KoK.mn сайт нь : Файлтай холбоотой санал гомдол гарсан тохиолдолд тухайн файлыг устгах эрхтэй
Таны хэрэгцээ бидний зорилго
|
Үнэ 80000 төг
Хэл Монгол
Үзсэн 673
Хэмжээ 734.65 KB
Нийтлэгч Мета
Ангилал
Дипломын ажил
Бичигдсэн он 2022
Огноо 2024-02-15
Qpay-ээр төлж
Файлын хэсгээс
Файлын агуулга
Маш сайн бичигдсэн тайлбар ишлэл сайтай бэлэн дипломны ажил АГУУЛГА УДИРТГАЛ I. БҮЛЭГ. ОРШИЛ 1.1 Танилцуулга 6 1.2 Сэдвийн хамрах хүрээ 7 1.3 Сэдвийн зорилго 7 1.4 Судалгааны ажлын шинэлэг тал 7 1.5 Судалгааны ажлын үр дүн, ач холбогдол 8 1.6 Судалгааны арга зүй 8 II. БҮЛЭГ. ОНОЛЫН ХЭСЭГ 9 2.1 Зочид буудлын тухай ерөнхий ойлголт 9 2.1.1 Зочид буудлын салбарын үүсэл хөгжил, агуулга 9 2.1.2 Зочид буудлын зэрэглэл, ангилал 11 2.2 Хэрэглэгчийн зан төлөвийн ойлголтууд 14 2.2.1 Хэрэглэгчийн зан төлөвийн онолын үүсэл хөгжил, хөгжлийн үе шат 14 2.2.2 Хэрэглэгчийн зан төлөвийн шинж чанар 15 2.2.3 Хэрэглэгчийн зан төлөвт нөлөөлөгч хүчин зүйлс 16 2.2.4 Хэрэглэгчийн зан төлөвийн удирдлагын онолууд 16 2.2.5 Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвийн загвар 17 2.2.6 Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлвийн төрөл 18 2.2.7 Хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэр гаргах үе шат 20 III. БҮЛЭГ. ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧДИЙН ЗАН ТӨЛӨВИЙН СУДАЛГАА ШИНЖИЛГЭЭ 22 3.1 Эмпирик судалгаа 22 3.1.1 Судалгааны судлагдсан байдал 22 3.1.2 Наадам, Café Park, Lobby Lounge зэрэг рестораны үйлчлүүлэгчдийн харицуулсан шинжилгээ 24 3.1.3 Үр дүнгийн шинжилгээ 29 3.1.4 Судалгааны үр дүн 36 IV. БҮЛЭГ. ТАВАН ОДТОЙ ЗОЧИД БУУДЛЫН РЕСТОРАНЫ ТУХАЙ 39 4.1 Таван одтой зочид буудлын рестораны тухай ерөнхий ойлголт 39 4.2 Таван одтой зочид буудлын ангиллын стандарт 40 4.3 Зочид буудлаар үйлчлүүлж байгаа үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамж 43 4.4 Хэрэглэгчийн үйлчилгээний чанар хэрэглэгчийн хүлээлт 46 4.5 Рестораны үнэлгээ 47 V. Дүгнэлт 50 VI. Санал, Зөвлөмж 51 VII. Хавсралт 52 VIII . Ном зүй………….……………………………………………………….57 Төлбөр хийх
Энэ файл ямар нэгэн зохиогчийн эрхийн зөрчилтэй бол бидэнд мэдэгдэнэ үү. Баярлалаа Мэдэгдэх
Файл эзэмшигчийн мэдээлэл
Мета Сайтад элссэн огноо: АНГИЛАЛ ХАРАХ
СУРТАЛЧИЛГАА
Сүүлд файл нэмсэн гишүүд
|